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Guest comments & opinions
Guest feedback
Helping us improve
Family holiday at its best!
We really appreciate your feedback as it helps us to continue to improve our exceptional service. We prefer if you submit your feedback directly to us at the hotel, because this will give us an opportunity to thank you personally, or if there is a problem, to react immediately and find a way together. Naturally, we also appreciate other online feedback, because this also contributes to improving the guest experience. And that is our goal.
Page
of
4.8
/5
total
Peter
,
19. May 2025
Location
Cleanliness
Service
Ambiance
Reception
Room
Restaurant
Review:
Stuff was kind.
Answer:
Lieber Gast, Vielen Dank für Dein Feedback – es freut uns sehr, dass Du unser Team als nett erlebt hast! Wir geben jeden Tag unser Bestes, damit sich unsere Gäste wohlfühlen. Vielleicht bis ganz bald wieder bei uns im Das HOHE SALVE Sportresort! Sportliche Grüße aus Hopfgarten Jasmin Achorner Direktionsassistentin
Stuff was kind.
Answer:
Lieber Gast, Vielen Dank für Dein Feedback – es freut uns sehr, dass Du unser Team als nett erlebt hast! Wir geben jeden Tag unser Bestes, damit sich unsere Gäste wohlfühlen. Vielleicht bis ganz bald wieder bei uns im Das HOHE SALVE Sportresort! Sportliche Grüße aus Hopfgarten Jasmin Achorner Direktionsassistentin
3.0
/5
total
Unknown
,
19. May 2025
Location
Cleanliness
Service
Ambiance
Reception
Room
Restaurant
Fitness / Sport
Wellness / Spa
Review:
Room wasn´t ready at check in time. Cleaning stuff was very unfriendly. The reception stuff wasn´t for questions/help, when needed.
Answer:
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Du Dir die Zeit genommen hast, uns Deine Eindrücke zu schildern – auch wenn es uns sehr leid tut zu hören, dass Dein Aufenthalt nicht rundum positiv verlaufen ist. Leider wurde die Check-in-Zeit in diesem Fall vom Veranstalter nicht korrekt kommuniziert, was wir sehr bedauern. Bitte entschuldige die dadurch entstandene Wartezeit und die Unannehmlichkeiten. Dass Du zudem unser Reinigungsteam und den Empfang als unfreundlich erlebt hast, entspricht absolut nicht unserem Anspruch – das nehmen wir sehr ernst und haben es intern bereits besprochen. Wir hoffen, dass wir Dich bei einem nächsten Besuch davon überzeugen können, wie herzlich und hilfsbereit unser Team normalerweise ist – und dass wir Dir dann den Aufenthalt bieten dürfen, den Du Dir eigentlich von Anfang an verdient hättest. Sportliche Grüße aus Hopfgarten Jasmin Achorner Direktionsassistentin
Room wasn´t ready at check in time. Cleaning stuff was very unfriendly. The reception stuff wasn´t for questions/help, when needed.
Answer:
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Du Dir die Zeit genommen hast, uns Deine Eindrücke zu schildern – auch wenn es uns sehr leid tut zu hören, dass Dein Aufenthalt nicht rundum positiv verlaufen ist. Leider wurde die Check-in-Zeit in diesem Fall vom Veranstalter nicht korrekt kommuniziert, was wir sehr bedauern. Bitte entschuldige die dadurch entstandene Wartezeit und die Unannehmlichkeiten. Dass Du zudem unser Reinigungsteam und den Empfang als unfreundlich erlebt hast, entspricht absolut nicht unserem Anspruch – das nehmen wir sehr ernst und haben es intern bereits besprochen. Wir hoffen, dass wir Dich bei einem nächsten Besuch davon überzeugen können, wie herzlich und hilfsbereit unser Team normalerweise ist – und dass wir Dir dann den Aufenthalt bieten dürfen, den Du Dir eigentlich von Anfang an verdient hättest. Sportliche Grüße aus Hopfgarten Jasmin Achorner Direktionsassistentin
4.5
/5
total
Unknown
,
05. April 2025
Location
Cleanliness
Service
Ambiance
Reception
Room
Restaurant
Review:
Very good meeting room with adequate catering
Answer:
Dear guest, thank you very much for your great review. We are glad that you enjoyed your stay with all hotel facilities. We are looking forward to seeing you soon in our Sportresort Hohe Salve! Kind regards from Hopfgarten Jasmin Achorner Assistant of the director
Very good meeting room with adequate catering
Answer:
Dear guest, thank you very much for your great review. We are glad that you enjoyed your stay with all hotel facilities. We are looking forward to seeing you soon in our Sportresort Hohe Salve! Kind regards from Hopfgarten Jasmin Achorner Assistant of the director
5.0
/5
total
Mamat Carina
,
24. March 2025
Location
Cleanliness
Service
Ambiance
Reception
Room
Restaurant
Fitness / Sport
Wellness / Spa
Review:
Pool / zentrale Lage am skilift
Answer:
Lieber Gast, wir danken dir für deine Bewertung und freuen uns sehr über dein positives Feedback. Wir hoffen sehr dich erneut bei uns begrüßen zu dürfen! Sportliche Grüße Jasmin Achorner Direktionsassistentin
Pool / zentrale Lage am skilift
Answer:
Lieber Gast, wir danken dir für deine Bewertung und freuen uns sehr über dein positives Feedback. Wir hoffen sehr dich erneut bei uns begrüßen zu dürfen! Sportliche Grüße Jasmin Achorner Direktionsassistentin
2.9
/5
total
oswald anné
,
10. March 2025
Location
Cleanliness
Service
Ambiance
Reception
Room
Restaurant
Fitness / Sport
Wellness / Spa
Review:
locationis top, also rooms are oke. on arrival with 7 suitcases nobody asked can we help ?? 4 star superior hotel . disappointing. Also food was not good. dessert always using a lot of gelatine and maincourse . Fish to dry ..
Answer:
Dear Guest, thank you for your honest review. We are sorry that nobody offered you some help. We don´t have concierge service in our hotel but sure someone should have offered you some help. Additionally we have separate trolleys for suitcase to make the transportation easier, these ones are available at our reception. Regarding your criticism in case of our food I will have a chat with our chef for sure. Please feel free to ask for another dessert which fits your desire next time. Hopefully we get a second chance on another stay at our hotel to convince you from our great stuff, food and the hotel in general. Kind regards Jasmin Achorner Assistant of the director
locationis top, also rooms are oke. on arrival with 7 suitcases nobody asked can we help ?? 4 star superior hotel . disappointing. Also food was not good. dessert always using a lot of gelatine and maincourse . Fish to dry ..
Answer:
Dear Guest, thank you for your honest review. We are sorry that nobody offered you some help. We don´t have concierge service in our hotel but sure someone should have offered you some help. Additionally we have separate trolleys for suitcase to make the transportation easier, these ones are available at our reception. Regarding your criticism in case of our food I will have a chat with our chef for sure. Please feel free to ask for another dessert which fits your desire next time. Hopefully we get a second chance on another stay at our hotel to convince you from our great stuff, food and the hotel in general. Kind regards Jasmin Achorner Assistant of the director